شنبه ۰۱ مهر ۰۲

ابزارهاي بازاريابي گوگل

آموزش هاي ديجيتال ماركتينگ

ابزارهاي بازاريابي گوگل

۱۹ بازديد

روند گوگلگوگل كليد واژه ابزار برنامه ريز مي توانيد هزاران نفر از كلمات كليدي مربوطه براي كسب و كار شما. اما وقتي كه مي آيد به صحبت كردن در مورد محتواي رقابتي با استفاده از برنامه ريز كلمه كليدي به تنهايي كافي نيست. به همين دليل است كه اكثر مردم در حال تلاش براي گرفتن ايده هاي جديد و لاغر در زمان طوفان مغزي از Google Trends هستند. روند گوگل به شما اجازه مي دهد:
بررسي محبوبيت كلمات كليدي خود را.مقايسه محبوبيت و كلمه كليدي نرخ جستجو.مقايسه نرخ جستجو براي هر كلمه كليدي در زمان ها و مكان هاي مختلف.كلمات كليدي مشابه نيز به شما پيشنهاد.شما مي توانيد سايت هاي مختلف با اضافه كردن معافيت بين آنها در جستجوي روند گوگل و ترافيك خود را مقايسه كنيد.

روند گوگلگوگل كليد واژه ابزار برنامه ريز مي توانيد هزاران نفر از كلمات كليدي مربوطه براي كسب و كار شما. اما وقتي كه مي آيد به صحبت كردن در مورد محتواي رقابتي با استفاده از برنامه ريز كلمه كليدي به تنهايي كافي نيست. به همين دليل است كه اكثر مردم در حال تلاش براي گرفتن ايده هاي جديد و لاغر در زمان طوفان مغزي از Google Trends هستند. روند گوگل به شما اجازه مي دهد:
بررسي محبوبيت كلمات كليدي خود را.مقايسه محبوبيت و كلمه كليدي نرخ جستجو.مقايسه نرخ جستجو براي هر كلمه كليدي در زمان ها و مكان هاي مختلف.كلمات كليدي مشابه نيز به شما پيشنهاد.شما مي توانيد سايت هاي مختلف با اضافه كردن معافيت بين آنها در جستجوي روند گوگل و ترافيك خود را مقايسه كنيد.

8-بينش گوگلابزار Google lin ، يك نسخه كامل تر از Google Trends ، يكي از ابزارهايي است كه به شما كمك مي كند محتوا و جستجوگرها را توليد كنيد.همچنين ، به عنوان نام نشان مي دهد ، آن را به شما مي دهد يك ايده خوب در مورد صنعت كه در آن فعال است.با Google Insight ، مي توانيد بررسي كنيد كه چقدر در مورد موضوعات مختلف در سايت هاي مختلف و در گروه ها و ويژگي هاي مختلف جستجو مي كنيد. اين ابزار به شما نشان مي دهد كه چقدر كاربران علاقه مند به كلمات كليدي در مناطق مختلف هستند. در نتيجه ، شما مي توانيد مطالب وبلاگ خود را با بينش بيشتر ارائه و استفاده از كلمات كليدي مناسب.
شما مي توانيد بينش گوگل در موارد زير استفاده كنيد:
پيدا كردن كلمات كليدي و بهبود استراتژي آينده در بازاريابي محتوا.پيدا كردن زمان مناسب براي استفاده از هر كلمه كليدي.توليد كلمات كليدي محتواي مربوطه.

 9-گوگل آناليزتحليلي گوگل Google Analytics رايگان از گوگل در دسترس مديران وب سايت و ارائه اطلاعات مختلف از جمله موارد مربوط به مقدار ديدگاه ها و رفتارهاي كاربران محافظت مي شود يا سئو كار براي كمك به با استفاده از اين اطلاعات به منظور پيشرفت در مورد سئو و افزايش بازديد سايت و مهاجرت. برخي از ويژگي هاي كه گوگل آناليز ارائه مي دهد مديران سايت عبارتند از:
چگونه بسياري از مردم بازديد از وب سايت من ? چقدر زمان مردم در وب سايت خود من صرف, به طور متوسط? محتويات صفحات من به اندازه كافي روشن است ؟ چه محتوا و موضوعات خوانندگان وبلاگ من علاقه مند هستند? چه شهرستانها و كشورها انجام بازديد كنندگان من در زندگي? آيا لازم است به يك محل تلفن پاسخگو و راحت براي من?چه سايت هاي بازديد كنندگان سايت من از طريق?چه تكنيك هاي بازاريابي بيشترين تاثير را در ترافيك وب سايت من? كدام صفحات وب سايت من محبوب ترين?چگونه بسياري از بازديد كنندگان من تبديل به مشتريان?ويژگي هاي بازديد كنندگان كه تبديل به مشتريان چيست? چگونه مي توانم سرعت بخشيدن به وب سايت من? …

10-گوگل درايوGoogle Drive سرويس آنلاين رايگان گوگل براي ذخيره و به اشتراك گذاري فايل ها بين كاربران است كه تا 15 سبد فضاي ابري رايگان ارائه مي دهد.
مي توانيد گوگل درايو دانلود فايل هاي خود را به هر فرمت شما مي خواهيد. مشخص كردن سطح دسترسي براي هر فايل. به اشتراك گذاشتن اسناد به راحتي. دوستان شما مي توانيد بر روي فايل هاي به اشتراك گذاشته شده خود را اظهار نظر. نكته جالب در مورد نظرات اين است كه مردم به نظرات نوشته شده محدود نمي شوند و مي توانند يك فايل يا تصوير خاص را به عنوان نظرات آپلود كنند.
شما ممكن است قادر به دسترسي به اينترنت هنگامي كه شما نياز به سطح خود را. Google Drive همچنين امكان استفاده از آفلاين را فراهم مي كند. در اين مورد شما نمي توانيد ويرايش, اما شما مي توانيد اسناد خود را ببينيد. كافي است ابتدا Google Drive را نصب كنيد. بازديد از سايت. بر روي گزينه gear و گزينه آماده سازي آفلاين سند كليك كنيد تا قسمت هيجان انگيز Google Drive مجهز به OCR را انتخاب كنيد. با استفاده از هر گوگل كلمات در فايل هاي PDF خود را شناسايي و نمايش آنها را در نتايج جستجوي خود را. همچنين عكس ها و تصاوير مربوط به سايت هاي خاص تا حد امكان شناخته مي شوند و اگر كاربر نام اين سايت را جستجو كند ، در نتايج جستجو قابل دسترسي خواهد بود.كن


هشدار گوگل-11هشدار گوگل يك ابزار عالي براي جستجو صفحات وب است. اين يك سيستم است كه شما مي فرستد تمام اخبار جديد كه در وب سايت بر روي يك موضوع خاص كه شما را انتخاب كنيد به نظر مي رسد. اين مي تواند مزاياي زيادي براي شما و سايت شما داشته باشد كه ما همچنان به پرداخت آن ادامه خواهيم داد. همانطور كه مي دانيد ، يكي از چيزهايي است كه مي تواند كمك به سايت شما رسيدن به رتبه بندي بالاتر گوگل براي قرار دادن مطالب جديد و به روز شده است. از ويژگي هاي اصلي گوگل است كه شما مي توانيد كلمات مورد نظر خود را از اسلام, ثبت نام و رفتن به محل كار واژه در محتواي هر سايت به تازگي منتشر شده براي شما از طريق ايميل يا RSS مطلع شويد. خوشبختانه اين ابزار زبان فارسي و ايراني را در فهرست خود دارد.. هنگامي كه شما مي دانيد تمام اخبار در مورد موضوعات سايت خود را ، شما مي توانيد به سرعت به روز رساني وب سايت خود را به بهبود رتبه گوگل خود را در طول زمان.


12-مدير برچسب گوگل خدمات مديريت برچسب گوگل يك سرويس رايگان و قدرتمند است كه شما مي توانيد براي اهداف بازاريابي استفاده كنيد. براي تجزيه و تحليل سايت خود ، پيگيري اثرات بازاريابي و بررسي نرخ تبديل ، شما نياز به خدماتي داريد كه بايد رشته هاي كد يا اسكريپت ها را در سايت خود قرار دهيد تا آنها را فعال كنيد. مديريت برچسب گوگل اجازه مي دهد تا شما را به مديريت آيكون ها و برچسب ها در سايت بدون نياز به يك برنامه نويس. مديريت برچسب گوگل به شما مي دهد كنترل كامل بر برچسب ها و شما مي توانيد برچسب ها و نحوه استفاده از آنها را در سايت خود ياد بگيرند .
برچسب ها در واقع يك رشته كد است كه شما را به سايت خود اضافه كنيد با استفاده از پانل GTM (البته بدون برنامه نويسي). برچسب ها كمك خواهد كرد كه شما كنترل ترافيك ورودي به سايت خود را با دقت بيشتري و بهبود استراتژي بازاريابي ديجيتال خود را. با استفاده از برچسب ها شما مي توانيد توابع مختلف بدون دستكاري محل كدهاي آن اضافه كنيد. در ميان اين ويژگي ها مي توان اضافه يك صفحه كوچك به چت در كنار سايت و يا پاپ تا خدمات مانند فرستنده آرشيو (براي عضويت و دريافت خبرنامه) به نام.


13 - گوگل ديتا استوديوگوگل داده استوديو شما فراهم مي كند با همه چيز شما نياز به تبديل داده ها و تجزيه و تحليل داده هاي مشتري. اين ابزار با تجسم داده ها آسان مي شود. با استفاده از اين ابزار مي توانيد داده ها را از Google Analytics و غيره دريافت كنيد. تبليغات گوگل, و غيره. شده و يا كنسول جستجوي گوگل, و حتي از ساير خدمات, مانند تبليغات در بينگ و Facebook, Linkedin و توييتر و غيره. براي استخراج همه آنها را در داشبورد ، من هر نمودار ، جدول و يا الگوي نقاشي ترجيح در گزارش وضعيت را ببينيد . اين گزارش ها را مي توان با همكاران و يا مديران شركت به اشتراك گذاشته. مانند بقيه ابزارهاي گوگل ، اين ابزار توانايي ويرايش و بررسي گزارش ها براي چندين كاربر آنلاين را دارد.

منبع:

https://asusmarketing.splashthat.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.