چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آرشیو اسفند ماه 1399

آموزش هاي ديجيتال ماركتينگ

قيف بازاريابي

۱۸ بازديد

آهنگ فروش يكي از مهم ترين دسته بندي ها در بازاريابي ديجيتال و بازاريابي است. ممكن است باور نكردني باشد ، اما قيف فروش قادر به تبديل يك كسب و كار بي ارزش و كمتر شناخته شده به يك كسب و كار ميليونر است. در واقع بسياري از كارشناسان كسب و كار حرفه خود را بر اساس سركوب فروش ساخته شده است.
اگر شما يك سوال در مورد آنچه يك قيف فروش است, بهتر است تصور كنيد يك قيف واقعي در ذهن خود. در قيف واقعي ، مواد به قسمت بالايي آن ريخته مي شود و پس از فيلتر كردن و جدا كردن عناصر ناخواسته ، انتهاي كوچك و محدود قيف برداشته مي شود. نيز وجود داشته باشد يك اتفاق مشابه در فروش. در قسمت بالاي قيف, تعدادي از بازديد كنندگان كه ممكن است آن را وارد كنيد وجود دارد. در هر صورت ، بر خلاف قيف واقعي ، نه همه كساني كه وارد قيف فروش در ابتدا دوباره در پايان ظاهر خواهد شد.

چگونه فالوور خود را افزايش دهيم

۲۰ بازديد

اين است كه چگونه براي افزايش پيروان در Instagram در ميان منافع كاربران Instagram. افزايش پيروان مي تواند منجر به آشنا شدن با محصول يا خدمات خود را; براي پيدا كردن فروش و پول بيشتر. اين يكي از دلايلي است كه اكثر كاربران به دنبال افزايش پيروان در Instagram هستند.

استراتژي براي افزايش فالور واقعي

۲۰ بازديد

استراتژي براي افزايش فالور واقعي در Instagram ؛ پنج ترفند طلايي
1. ايجاد پروفايل هاي جذاب :
سعي كنيد عكس ها و فيلم هاي جذاب ايجاد كنيد و آنها را در نمايه خود به اشتراك بگذاريد. به اختصار, بهتر است به صرف مقدار زيادي از خلاقيت در چنين راهي كه شما را به پيرو مجذوب با نگاه مشخصات خود را و به دنبال در صفحه خود را تشويق. شما همچنين مي توانيد يك عكس bwi زيبا و جذاب و بزرگ براي افزايش اثر بر روي مشخصات خود را.
2. كار با برنامه ريزي :

ابزارهاي بازاريابي گوگل

۲۰ بازديد

روند گوگلگوگل كليد واژه ابزار برنامه ريز مي توانيد هزاران نفر از كلمات كليدي مربوطه براي كسب و كار شما. اما وقتي كه مي آيد به صحبت كردن در مورد محتواي رقابتي با استفاده از برنامه ريز كلمه كليدي به تنهايي كافي نيست. به همين دليل است كه اكثر مردم در حال تلاش براي گرفتن ايده هاي جديد و لاغر در زمان طوفان مغزي از Google Trends هستند. روند گوگل به شما اجازه مي دهد:
بررسي محبوبيت كلمات كليدي خود را.مقايسه محبوبيت و كلمه كليدي نرخ جستجو.مقايسه نرخ جستجو براي هر كلمه كليدي در زمان ها و مكان هاي مختلف.كلمات كليدي مشابه نيز به شما پيشنهاد.شما مي توانيد سايت هاي مختلف با اضافه كردن معافيت بين آنها در جستجوي روند گوگل و ترافيك خود را مقايسه كنيد.