چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

قيف بازاريابي

آموزش هاي ديجيتال ماركتينگ

قيف بازاريابي

۱۸ بازديد

آهنگ فروش يكي از مهم ترين دسته بندي ها در بازاريابي ديجيتال و بازاريابي است. ممكن است باور نكردني باشد ، اما قيف فروش قادر به تبديل يك كسب و كار بي ارزش و كمتر شناخته شده به يك كسب و كار ميليونر است. در واقع بسياري از كارشناسان كسب و كار حرفه خود را بر اساس سركوب فروش ساخته شده است.
اگر شما يك سوال در مورد آنچه يك قيف فروش است, بهتر است تصور كنيد يك قيف واقعي در ذهن خود. در قيف واقعي ، مواد به قسمت بالايي آن ريخته مي شود و پس از فيلتر كردن و جدا كردن عناصر ناخواسته ، انتهاي كوچك و محدود قيف برداشته مي شود. نيز وجود داشته باشد يك اتفاق مشابه در فروش. در قسمت بالاي قيف, تعدادي از بازديد كنندگان كه ممكن است آن را وارد كنيد وجود دارد. در هر صورت ، بر خلاف قيف واقعي ، نه همه كساني كه وارد قيف فروش در ابتدا دوباره در پايان ظاهر خواهد شد.

آهنگ فروش يكي از مهم ترين دسته بندي ها در بازاريابي ديجيتال و بازاريابي است. ممكن است باور نكردني باشد ، اما قيف فروش قادر به تبديل يك كسب و كار بي ارزش و كمتر شناخته شده به يك كسب و كار ميليونر است. در واقع بسياري از كارشناسان كسب و كار حرفه خود را بر اساس سركوب فروش ساخته شده است.
اگر شما يك سوال در مورد آنچه يك قيف فروش است, بهتر است تصور كنيد يك قيف واقعي در ذهن خود. در قيف واقعي ، مواد به قسمت بالايي آن ريخته مي شود و پس از فيلتر كردن و جدا كردن عناصر ناخواسته ، انتهاي كوچك و محدود قيف برداشته مي شود. نيز وجود داشته باشد يك اتفاق مشابه در فروش. در قسمت بالاي قيف, تعدادي از بازديد كنندگان كه ممكن است آن را وارد كنيد وجود دارد. در هر صورت ، بر خلاف قيف واقعي ، نه همه كساني كه وارد قيف فروش در ابتدا دوباره در پايان ظاهر خواهد شد.
مفهوم سركوب فروشبراي درك بهتر مفهوم سركوب فروش و نحوه استفاده از آن در استفاده از كسب و كار خود ، اين تصوير در ذهن است. تصور كنيد كه آهنربا است كه مسئول جذب مشتريان و انجام آن به روش هاي مختلف. از شبكه هاي اجتماعي براي تبليغ ، آن را جذب مردم به كسب و كار خود را به روش هاي مختلف ، كه تاثير بسيار مهمي در موفقيت مسير فروش خود را.
مراحل سركوب فروش
مرحله اول فروش / سركوب آگاهيمهمترين مسئله در سركوب فروش چيزي است كه در واقع بيشترين تاثير را در جذب اين بازديدكنندگان دارد. از طريق بسياري از راه هاي مختلف كه شما احتمالا ديده مي شود بيشتر شما مي توانيد جذب بازديد كننده با ارائه يك پيشنهاد وسوسه انگيز. اين روش شامل ارسال خبرنامه ايميل, مسابقات آنلاين و غيره.
پايگاه داده كمپيندر واقع مهمترين هدف سركوب فروش و تجارت شما بايد سعي در حل مشكل مشتريان باشد. هنگامي كه شما از اين مشكل آگاه هستند, شما مي توانيد بسياري از مشتريان به كسب و كار خود را با ارائه محصولات و خدمات به منظور رفع آن جذب. به هر حال ، رسيدن به اين مرحله يك كار دشوار است و نياز به تلاش زيادي دارد ، اما ابتدا بايد آگاهي كسب كنيد.
هنگامي كه بازديد كننده وارد قيف مي شود ، شما موفق به ايجاد آگاهي لازم براي تكميل مرحله اول قيف شده ايد. اما توجه داشته باشيد كه رسيدن به اين سطح و به دست آوردن آگاهي كار آساني نيست. در حقيقت, بسته به اينكه چگونه جذاب هستند, مشتريان ممكن است ديدگاه هاي مختلف در قيف خود را دارند. در نتيجه ، مقدار ورودي يا جذب به طور قابل توجهي متفاوت خواهد بود.
به عنوان مثال ، هنگامي كه يك مشتري جستجو را از طريق گوگل پيدا مي كند ، به اين معني است كه شما مواردي داريد كه كسب و كار شما را تأييد مي كنند. اگر كسب و كار شما داراي شهرت بالا ، مشتري خواهد شد بيشتر تشويق به آن را وارد كنيد ، به عنوان او مي تواند شما را با بيشترين سرعت ممكن پيدا كنيد. البته اين اعتبار در خدمات ارزشمند شما بستگي دارد. اين در واقع نشان مي دهد اهميت جستجوگرها.
"Datak" يك ابزار براي ايجاد آگاهي استآگاهي از مراحل است كه نياز به مقدار زيادي از كار و فعاليت اما در پايان مي توان با نظارت بر شبكه هاي اجتماعي براي افزايش آگاهي و فروش. اين كار از طريق ابزارهاي lisning اجتماعي مانند datac انجام مي شود. سيستم datac با نظارت بر شبكه هاي اجتماعي قادر به استخراج كلمات كليدي خاص مربوط به فروش و شما مقدار دانش در مورد مبارزات انتخاباتي و يا فروش نشان مي دهد. با ما تماس بگيريد تا از پيشنهادات سيستم datac استفاده كنيد و در مورد خدمات datac ياد بگيريد.
تماس با ما
مرحله دوم فروش / قيف بهرهيكي از راه هاي به دست آوردن منافع مشتري براي ارسال ايميل هاي متوالي است. در اين ايميل شما داستان هاي مرتبط با مشكل اين شخص را بگوييد. سپس شما نيز خودتان را معرفي كنيد و توضيح دهيد كه چگونه شما را به اين نقطه از زندگي خود را كردم.
آيا شما يك قهرمان است كه يك روش زندگي به اشتباه ساخته شده است ، اما آيا شما احساس مي كنيد مانند شما به خودتان و جهان يك ارزش متعالي بدهكار؟ يا شما يك رهبر ، ماجراجو و يا حتي يك مبلغ؟ چه موقعيت شما خودتان را در قرار داده است به طور كامل به شما. اما پيام خود را بايد ثابت و ثابت در سراسر اين "مسير" باقي مي ماند و بايد در حقيقت غرق شود. ساخت يك داستان و مثال, لمس كردن, و غيره., ايجاد يك شخصيت, موفق, و غيره. همه از آن تاثير بزرگي در اين خواهد بود كه در آن شما مي توانيد يك ميزبان علاقه مند تجمع, و در نهايت به كسب و كار شما, و جذب.
مرحله سوم تصميم فروش / سركوبمرحله بعدي است كه به نام سركوب تصميم گيري. توانايي تشويق مشتريان خود را به تصميم گيري بسيار ساده است. براي رسيدن به بسيار بهتر از اين در علاوه بر اين به dastansrayi هنر و تبليغات موثر شما تعداد زيادي از گواهينامه ها و مشتريان نياز خود را با كيفيت و اعتبار تصويب و تضمين كند.
اگر قصد داريد از طريق آدرس هاي Ip تبليغ كنيد ، بهتر است از Google و Facebook براي رسيدن به سطح بالاتري از جاذبه و توجه استفاده كنيد. به عنوان مثال،, اگر شما متوجه, و غيره. شما متوجه خواهيد شد كه آن را تنها زماني كه يك سايت خاص شما سياهههاي مربوط. "تبليغات ناگهاني كه يك سايت خاص در همه جا ديده مي شود به همين دليل است كه آنها خاص هستند. به ويژه هنگامي كه تا مشتريان و آن را تبديل, شما خواهد بود يك راه خوب براي آنها را تشويق به تصميم گيري.
به عنوان مثال ، پس از بازديد از مشتريان جديد از كسب و كار شما ، مي توانيد فيلم هايي را كه مشتريان سابق شما و محصول يا خدمات ارائه شده را تشخيص مي دهند ، نشان دهيد. همچنين ، اگر چيزي در مورد شما در رسانه ها منتشر شود ، اين بهترين زمان براي برجسته كردن آن و نشان دادن آن به مشتريان است. به عبارت ديگر ، اگر پس از بازديد از مشتريان جديد سايت خود ، به آنها بازگرديد و كسب و كار خود را تبليغ كنيد ، آنها به صورت خصوصي منتشر خواهند شد.
البته آوردن مشتريان ما را به اين مرحله كافي نيست و شما بايد براي كار با اصول اصول ارائه شده توسط رابرت sialdini.، وضعيت خود را براي آنها وجود داشته باشد ، شما را به آنها را در طول اين مرحله به ارمغان بياورد. انتقال:
اصل متقابلاين اصل در مورد ارائه خدمات ارزشمند به صورت رايگان به Telenor يا ايميل به مصرف كنندگان و مشتريان به دست مي آيد.
اصل تعهد و ثباتهنگامي كه مردم متعهد به چيزي, وجود خواهد داشت احتمال بيشتري از استفاده از اين خدمات و يا محصولات. اين نيز با ارائه پيشنهادات در مورد محصول خود ، تحويل آن يا توافق در مورد آنچه قبلا گفته شده است ، ايجاد خواهد شد. اصل پايبندي, و غيره. اصل در فروش بسيار مهم است ، اگر شركت هاي كافي توجه زيادي داشته باشند. توجه داشته باشيد كه هميشه در پي اين, شما به چيزي حساسيت دارند, حتي يك شكل كوچك متعهد.
اصل عشقزماني كه افرادي مانند شما احساس مي كنيد (به عبارت ديگر نزديك به خود داستان) آنها را بيشتر تشويق به استفاده از خدمات شما فراهم مي كند. چگونه به خوبي شما را در ساخت يك داستان موثر به نظر مي رسد تاثير قابل توجهي در تصميم گيري مشتري داشته باشد.
اصل اعتبارخدمات و يا محصولات خود را چگونه معتبر هستند? آيا افرادي كه از آن استفاده كنيد يك مقدار زيادي از احترام براي شما? آيا مطالعات علمي در پشت آن وجود دارد ؟ آيا شما يك فرد خوب? همه اين عناصر نقش حياتي براي رسيدن به آن بازي.
اصل تأييد اجتماعياست محصول يا خدمات خود را از تاييد اجتماعي بالا? آيا مردم در صفحات اجتماعي نظر مثبتي در مورد محصولات شما دارند ؟ آيا شما تاييد اجتماعي بهتر? اگر شما رضايت اجتماعي قابل قبول, بسيار لازم است به آن را نشان مي دهد به مشتريان خود.
اصل كمبودآيا شما شده است در ايميل هاي خود را درگير اصل كمبود اين محصول و يا خدمات? بسياري از افراد مجاز به هوش بالاتر اما زماني كه آنها اساسا اگزوز خود استفاده كنيد و طول آن را براي مردم چرا كه شما بايد زمان كمي براي تخفيف و يا ترك يك پيشنهاد ويژه و يا ديگر تكنيك هاي مشابه براي اين كار لذت بردن از " مردم بيشتر وسوسه به كار مي خواهيد براي ايجاد.
مطالعه بيشتر از: تحليل كل شبكه هاي اجتماعي براي بازاريابي هوشمند
مرحله چهارم فروش / سركوب كارآخرين مرحله از مسير فروش نشان مي دهد عمل شما مي خواهيد مشتريان را به. در اغلب موارد ، خريد محصولات يا خدمات بستگي دارد. لازم به ذكر است كه راه براي متقاعد كردن مشتريان به انجام عمل مورد نظر تا حد زيادي بستگي به موفقيت شما در مراحل قبلي. مثلا, اگر 100 مردم در پيشنهاد خود را كليك كنيد و 10 مردم وارد مسير فروش, اما تنها دو نفر خريد. ميزان موفقيت شما خواهد بود 2 در صد.
در هر صورت بهترين بخشي از اين موضوع قوي ترين راه است كه كارآفرينان به جامعه است. كه اگر آن 100 مردم به وب سايت شما, و غيره. دلار دلار ، هزينه خواهد شد ، اما شما موفق، و مردم به آنها را متقاعد كند كه شما دلار دلار به آنها پرداخت. بجاي, دلار دلار. دلار دلار به شما از دست. (يعني درصد درصد). اگر شما از اين امر آگاه هستند, شما در ساخت پيشنهادات خود را با توجه به معيارهاي سودآوري موفق خواهد شد.
البته ، به ياد داشته باشيد كه دسترسي به اين مرحله آسان نيست و نياز به تلاش زيادي دارد. در واقع با استفاده از سيستم فروش قيف شما مشكل كمتر داشته باشد ، اما شما هنوز هم نياز به مقدار زيادي از تلاش و كار براي رسيدن به اين هدف. با اين حال ، اين هزينه است كه شما مجبور به پرداخت هزينه براي موفقيت است.
با استفاده از سيستم قيف فروش در كسب و كار نوپاي خود را, شما قادر خواهيد بود به آن را تبديل به يك نام تجاري معتبر جهاني در يك زمان كوتاه. اگر شما به دنبال موفقيت و نتيجه مثبت هستيد ، بهتر است از استفاده از كليد هاي ميانبر و ساير ترفندهاي بي فايده خودداري كنيد و زمان و تلاش لازم را براي اين كار صرف كنيد.
نظر شما در مورد قيف فروش و كاربرد آن فكر مي كنم? لطفا نظرات خود را در بخش نظرات به ما اطلاع دهيد.

https://www.dmca.com/Protection/Status.aspx?id=93c5a1cd-727d-4276-bc0c-d83188eb8c29&refurl=https%3a%2f%2fmoomeni.com%2fmarketing-funnel&rlo=true

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.