چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آرشیو تیر ماه 1399

آموزش هاي ديجيتال ماركتينگ

ايميل ماركتينگ براي سئو

۷۳ بازديد

ايميل ماركتينگ را مي شود به عنوان يك عامل تاثيرگذار برشمار آورد. يكي از بهترين، ارزان ترين و در دسترس ترين راه هاي تبليغات اينترنتي، ارتباط با مشتريان از طريق ايميل است. امروزه اين نوع ارتباط با عنوان ايميل ماركتينگ شهرت بسياري پيدا كرده است. با دسترسي راحت به آدرس ايميل مخاطبان ، ميتوانيد سيل عظيمي از كاربران را به مشتري دائمي خود تبديل كنيد. شما ميتوانيد با آموزش ايميل ماركتينگ به راحتي راه هاي كسب درآمد از طريق ايميل ماركتينگ را بياموزيد.

طراحي سايت بدون كدنويسي

۹۳ بازديد

در گذشته طراحي سايت بدون كدنويسي چيزي از هنر سياه بود كه توسط نجيبان وب انجام مي شد و زباني عجيب به نام HTML را مي فهميد. امروزه همه چيز متفاوت است و بازار براي سازندگان وب سايت باز است.

نصب گوگل آناليتيكس به همه روش ها | آموزش تصويري

۸۰ بازديد

همانطور كه مي دانيد رفتار كاربران و مخاطبان شما نقش بسيار مهمي در رشد وب سايت شما و به دنبال آن رشد كسب وكار شما ايفا مي كند. شما بايد بتوانيد نحوه رفتار كاربران خود را بررسي كنيد تا مطمئن شويد كه وب سايت شما در راستاي هدفي كه براي آن تعيين كرديد حركت مي كند. بنابراين وجود يك ابزار در جهت بررسي داده هاي وب سايت يك امر ضروري محسوب مي گردد.

به دنبال اين ضرورت، گوگل يك سرويس رايگان تحت عنوان گوگل آناليتيكس را در اختيار شما قرار داده است تا بتوانيد از اين سرويس، براي تجزيه و تحليل داده هاي وب سايت خود استفاده كنيد. در اين مقاله قصد داريم چندين روش نصب گوگل آناليتيكس را بررسي كنيم. كافي است تا يكي از اين روش ها را انتخاب كنيد و تجزيه و تحليل داده هاي وب سايت خود را هر چه سريعتر شروع كنيد.

گوگل آناليتيكس (Google Analytics) چيست؟

گوگل آناليتيكس يكي از قدرتمندترين و محبوب ترين ابزارها در جهت تجزيه و تحليل داده هاي وب سايت محسوب مي گردد. اين ابزار رايگان، به شما كمك مي كند تا آمار وب سايت خود را بررسي كنيد. از جمله اطلاعاتي كه گوگل آناليتيكس در اختيار شما قرار مي دهد شامل:

  • تعداد بازديدكنندگان وب سايت شما به صورت روزانه چقدر مي باشد
  • مدت زماني كه كابران در وب سايت شما وقت خود را مي گذرانند چه ميزان است
  • ورودي ها و ترافيك وب سايت شما از كدام منبع هستند (مستقيم، شبكه هاي اجتماعي يا…)
  • مخاطبان هدف شما چه افرادي هستند و علايق آن ها به چه صورت مي باشد
  • به كدام صفحات وب سايت شما علاقه بيشتري دارند
  • بر روي كدام دكمه ها كليك بيشتري شده است
  • و …

اما براي استفاده از اين سرويس قدرتمند بايد آن را نصب كنيد. پس با ما همراه باشيد تا مراحل نصب گوگل آناليتيكس را با هم بررسي كنيم.

دوره گوگل آناليتيكس

هر آنچه درباره تجزيه و تحليل اطلاعات سايت با ابزار گوگل آناليتيكس بايد بدانيد

روش هاي نصب گوگل آناليتيكس

در اين مقاله، سه روش نصب گوگل آناليتيكس مورد بررسي قرار گرفته است كه عبارتند از:

  1. نصب گوگل آناليتيكس از طريق google tag manager
  2. نصب گوگل آناليتيكس با استفاده از tracking code
  3. نصب گوگل آناليتيكس با استفاده از افزونه Monsterinsights

13 استراتژي ديجيتال ماركتينگ براي فروشگاه آنلاين

۷۱ بازديد

با وجود اينكه در عصر ديجيتال زندگي مي‌كنيم، همچنان چالش‌هاي زيادي براي وب‌سايت‌هاي فروشگاهي وجود دارد. رقابت بين ميليون‌ها محصول بسيار شديد است. در اين ميان ابزاري قدرتمند وجود دارد (گوگل) كه كاربران به راحتي با جستجو در آن مي‌توانند قيمت‌ها و مشخصات محصولات را بررسي كنند و بهترين گزينه خريد را انتخاب كنند و تصميم بگيرند قبل از ورود به سايت شما چه چيزي بخرند. حال با توسعه و رشدي كه امروزه ديجيتال ماركتينگ داشته، اين 13 استراتژي در ديجيتال ماركتينگ بسيار اهميت دارند تا شما هم بتوانيد با اجراي اين موارد، سهمي از 2.8 ترليون دلار سالانه اين بازار داشته باشيد.