چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آبان ماه 1401

آموزش هاي ديجيتال ماركتينگ

لوله پلی اتیلن آبرسانی

۴ بازديد
لوله پلی اتیلن آبرسانی یکی از اشکال لوله های پلی اتیلن می باشد، همانطور که از اسمش متمایز بوده است استعمال این لولهها برای جابجایی آب شهرنشین و ده‌نشین می باشد، طبقه‌بندی این لوله در گروه پلی اتیلن سفت یا پلی اتیلن پرس قوی عوض خواهد گرفت، لولههای پلی اتیلن بخاطر خصوصیت های ویژه به خصوصی که داراست مدام تعیین بخشش برای صرف شد ، در امتداد وجه‌ ممیز های این لوله را به شما توضیحات خواهیم کرد.


اقسام لوله های پلی اتیلن آب رسانی لولههای پلی اتیلن آبرسانی تمثال مهمی در جابجایی شبکه آبرسانی شهرنشین و روستائی دارند . کمپانی مهرآوند این لولهها را از ضخامت 20 تا 450 و در فشردن 3 .2 تا 25 اتمسفر (PE100 , PE 80) ساختن می سازد
.

لولههای PE 80 :

گونه آغاز لولههای آبرسانی PE 80 گشت ، کلفتی این لولهها از PE100 خیلی از شده است و در اکثر موارد برای اقلیم های صرف می گردد که تراکتور یا کامیون های گران از روی لوله رد می گردد ، کشاورزان در بیشتر موارد لولهها را حدود 1 چهارده گره یا زیادتر در ذیل مرزوبوم جایگذاری می کنند تا آزار کشتشان نشود ، چنانچه اقلیم شما جایگاه عبور و مرور موتور های وزین خواهد شد پیشنهاد می توان از این دسته لوله استعمال نمائید ، چون‌که سنگینی بسیاری را بر روی خویش یارا می کنند .

لولههای PE100 :

گونه دوم لولههای آبرسانی PE100 بوده است ، پهنا این لوله از PE 80 کمتر می باشد و وقتی که ستبرا لوله کم خواهد شد سنگینی همان کاست می یابد در آخر ارزش کاستی می یابد ، ولی بایستی در نگرش بگیرید چنانچه اقلیم شما مکان رفت‌وآمد دستگاه های وزین و تراکتور شده از این لوله بکارگیری نکنید ! در درست لولههای PE100 مقدار کمتری را تناسب به PE 80 تاب می کنند تا منفجر یا ریز نشوند .

مزایای لوله آبرسانی پلی اتیلن

با توجه به مزایای فراوان لوله پلی اتیلن، استفاده از این لوله روز به روز در حال افزایش است که در زیر به مهمترین مزیت ها اشاره خواهیم کرد.


از مزایای مهمی که می توان به آنها اشاره کرد:

قیمت ارزان و مناسب، سهولت نصب، وزن سبک، حمل و نقل آسان، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت بالا در برابر اشعه خورشید، مقاومت مکانیکی و شیمیایی بالا، مقاومت در برابر مواد خورنده، داشتن اتصالات ایمن و بادوام، تنوع در اندازه. و ضخامت، مقاومت حرارتی بالا، مقاوم در برابر یخ زدگی، مقاوم در برابر آتش، عدم نشتی، انتقال آب در زمین های غیر همسطح و شیب دار، تمامی این مزایا تنها بخشی از مزایای این لوله می باشد.

 
۰ ۰