آيا هنوز درباره Medium شنيده ايد؟ اين بستر انتشار آنلاين رايگان توسط بنيانگذار توييتر ايوان ويليامز ساخته شده و در آگوست 2012 راه اندازي شده است و واقعاً از آن خارج شده است! در حقيقت ، طبق گفته الكسا ، اكنون يكي از 200 سايت برتر رسانه آمريكايي يك منبع شگفت انگيز براي بازاريابان محتوا است كه عناصر يك شبكه رسانه هاي اجتماعي ، سكوي وبلاگ نويسي و بازار محتوا همه در يك قرار گرفته اند. اين ايده را به ما مي دهد كه مصرف محتوا در آينده چه شكلي خواهد بود. به جاي ميزباني مطالب در وب سايت خود و تبليغ رسانه هاي اجتماعي ، سايت هايي مانند Medium اجازه مي دهند تا بهترين و با ارزش ترين مطالب در ميان رقابت قرار بگيرند.
آيا هنوز درباره Medium شنيده ايد؟ اين بستر انتشار آنلاين رايگان توسط بنيانگذار توييتر ايوان ويليامز ساخته شده و در آگوست 2012 راه اندازي شده است و واقعاً از آن خارج شده است! در حقيقت ، طبق گفته الكسا ، اكنون يكي از 200 سايت برتر رسانه آمريكايي يك منبع شگفت انگيز براي بازاريابان محتوا است كه عناصر يك شبكه رسانه هاي اجتماعي ، سكوي وبلاگ نويسي و بازار محتوا همه در يك قرار گرفته اند. اين ايده را به ما مي دهد كه مصرف محتوا در آينده چه شكلي خواهد بود. به جاي ميزباني مطالب در وب سايت خود و تبليغ رسانه هاي اجتماعي ، سايت هايي مانند Medium اجازه مي دهند تا بهترين و با ارزش ترين مطالب در ميان رقابت قرار بگيرند.
از طرف ديگر ، گرچه بسياري از بازاريابان محتوا از Medium به عنوان محلي براي تبليغ محتواي خود استفاده مي كنند ، اما همچنين مكاني جالب براي دريافت بينش از ساير بازاريابان محتوا است. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد آنچه مهم Medium را بسيار مهم مي كند - و همچنين نكاتي در مورد استفاده از اين پلتفرم براي تجارت و برندهاي شخصي بيشتر بخوانيد.
چرا متوسط خيلي محبوب است؟
برندها عاشق Medium هستند زيرا مي توانند داستانهاي تأليف شده توسط تأثيرگذار را حمايت كنند و مطالب خود را در موضوعات محبوب ارسال كنند. بازاريابان عاشق مديوم هستند زيرا مي توانند محتواي خود را تقويت كرده و به مخاطب بيشتري برسند. خوانندگان عاشق Medium هستند زيرا يك رابط كاربري ساده را براي آنها فراهم مي كند تا در مورد موضوعات مورد علاقه خود مطالعه كنند.
Medium موفق شده است زيرا تمركز اصلي آن خوانندگان است. برخلاف مقالات clickbait كه همه ما نسبت به آنها مصون هستيم ، الگوريتم Medium با كليك ، اشتراك و يا موارد ديگر قابل دستكاري نيست. اين موضوع فقط به زمان خواندن متمركز مي شود - به نويسندگان نشان مي دهد كه مخاطبان آنها واقعاً چقدر درگير هستند. پستها براساس تعداد خوانده شده ، نسبت خواندن به نماها ، نماها ، و توصيه ها قابل مشاهده هستند. اين يك بستر ايده آل براي مشاوره هاي عميق در مورد هر موضوع است. خوانندگان مي توانند نويسندگان يا نشرياتي را كه دوست دارند دنبال كنند و به اشتراك بگذارند ، در مورد نظر ، توصيه ، نشانه گذاري يا اظهارنظر درباره پست هاي خود بنويسند. كساني كه ترجيح مي دهند رويكردي خلوص تر داشته باشند و به سادگي مشاهده كنند ، مي توانند اين كار را انجام دهند.
انتشارات متوسط چگونه كار مي كنند؟
انتشارات متوسط مجموعه هاي سرآمد داستان از پيرامون يك موضوع خاص است. آنها مي توانند توسط هر كسي كه از سيستم عامل استفاده مي كند ، و همچنين توسط خود Medium ايجاد شوند. انتشارات ممكن است مجموعه اي از مشاركت كنندگان منظم باشد ، يا ويرايشگر (هاي) انتشارات ممكن است به سادگي داستان هاي طيف گسترده اي از افراد را دوباره به اشتراك بگذارند. هر كسي مي تواند يك نشريه را در Medium ارسال كند ، اما ممكن است تيم تحريريه آن را بپذيرد يا نپذيرد. دستورالعمل ارسال براي انتشارات را اينجا بنويسيد .
چگونه مي توان داستان هاي متوسط را ايجاد كرد
همانطور كه گفته شد ، Medium's Stories به مجموعه هايي كه توسط كاربران و خود Medium ايجاد مي شوند ، سازمان يافته اند. تاريخ ها تاريخ ندارند و تا تاريخ انتشار سازماندهي نمي شوند. علاوه بر دنبال كردن مجموعه هايي كه دوست دارند ، كاربران مي توانند داستان هاي خاص را به ديگران "توصيه كنند". اين عمل تاثيري را در نمايش داده مي كند كه اغلب يك Story در سراسر سيستم عامل نمايش داده مي شود. ليست 100 Top Medium ميزبان بهترين مطالب ماه است ، همانطور كه توسط ويراستاران و الگوريتم هاي Medium تعيين مي شود.
براي ايجاد محتواي خود ، بر روي "Story New" كليك كرده و مستقيماً وارد ويرايشگر متن اين پلتفرم شويد. مي توانيد يك پست موجود را در ويرايشگر متن Medium كپي و جايگذاري كنيد و در صورت انجام اين كار مجدداً آن را منتشر كنيد (يعني محتواي وبلاگ خود يا ارسال هاي لينكدين). درباره قوانين محتواي تكراري Google نگران نباشيد . اكنون موتور جستجو به اندازه كافي هوشمند است تا بتواند از طريق كانال هاي مختلف ، محتواي تبليغ را درك كند. يكي را منتشر مي كنيد و افراد شروع به ديدن پست هاي شما مي كنند ، مي توانيد تجزيه و تحليل ها را مشاهده كنيد ، از جمله نماها (چند نفر داستان شما را ديده اند) ، نسبت خواندن (درصد پستي كه كاربران در واقع مي خوانند) ، خوانده شده است (چه داستان باشد يا نه. بخوانيد) ، و recs (چند بار داستان توصيه شد).
خواندن براي بازاريابان محتوا - انتشارات متوسط
در اينجا دو انتشار توسط Medium و Bloglovin وجود دارد كه ممكن است بخواهيد آنها را دنبال كنيد.
1. بازاريابي محتواي استراتژيك
بازاريابي محتوا استراتژيك انواع مختلفي از بازاريابان و افراد خلاق را براي بحث در مورد استراتژي بازاريابي محتوا جمع مي كند. مباحث از "چرا داستان پردازي بهترين استراتژي بازاريابي محتوا" گرفته تا "چگونگي ساخت لينك هاي با كيفيت براي افزايش پروفايل آنلاين" است.
2. نفوذ
Influence يك انتشارات توسط Bloglovin '، يك انجمن تأثيرگذار وبلاگ است كه از 8 ميليون كاربر تشكيل شده است. اين نشريه در رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي تأثيرگذار متمركز شده است ، و نكاتي را براي تأثير گذاران و مارك هاي ارائه مي دهد. پيروان همچنين مي توانند تحقيقات و مقالات سفيد و RSVP را براي رويدادهاي آينده بازاريابي بارگيري كنند.
چه بازاريابي محتوا مي تواند از متوسط ياد بگيرد؟
احتمالاً صدها بازارياب محتوا takeaway مي توانند از Medium ياد بگيرند ، اما در اينجا سه مورد براي شروع كار وجود دارد.
1. ريسك كنيد. سكوهاي جديد را امتحان كنيد و روشهاي جديدي براي استفاده از سيستمهاي موجود پيدا كنيد. greatstorytellers با اكسل در هر سيستم عامل با تبليغات مناسب. Findwhat بهترين كار براي شماست.
2. در Long-FormContent سرمايه گذاري كنيد - اگر قبلاً اين كار را نكرده ايد. محتوا كه آموزش مي دهد و الهام مي گيرد ، از بين نمي رود. تاكنون محبوب تر شده است. تمام تلاش خود را كنيد تا اطلاعاتي را ارائه دهيد كه مشتريان نمي توانند در هرجايي پيدا كنند.
3. روي ايده هاي عالي تمركز كنيد. ايده ها از اقتدار مهم تر مي شوند. در Medium ، greatcontent به دليل محبوبيت آن شناخته مي شود ، نه آنكه چه كسي آن را نوشت يا اينكه چند دلار براي تبليغ هزينه شده است. به منابع مراجعه كنيد ، به تصاوير اضافه كنيد و يك نسخه شگفت انگيز بنويسيد تا محتواي شما در بالا باشد.
نكاتي براي موفقيت در متوسط
اكنون مي دانيد كه Medium چه چيزي را مي تواند به شما در خارج از سيستم عامل آموزش دهد ، در اينجا آنچه را كه بايد در مورد بهينه سازي حضور خود در اين سكو بدانيد وجود دارد .
1. در مورد CTA ها را فراموش نكنيد. تماسها به اقدامات براي هر قطعه محتوا مهم است ، اما به خصوص در مورد متوسط وقتي همه چيز در مورد خواننده است. براي هدايت ترافيك ، يك پاورقي مبتني بر تصوير ايجاد كنيد تا پيوندها به وب سايت خود بازگردند. و فراموش نكنيد كه CTA ها را به محتواي خود در خارج از Medium نيز اضافه كنيد.
2. ايجاد خود را در انتشار . انتشارات گزينه هاي سفارشي سازي بيشتري را به نام تجاري شما ارائه مي دهد. روي يك طاقچه خاص متمركز شويد و يك نشاني اينترنتي سفارشي ايجاد كنيد كه متناسب با نام تجاري شما باشد. آرم هاي سفارشي و يك تصوير سرصفحه جسورانه را انتخاب كنيد تا جلوه اي برجسته بگيريد.
3. گزينه هاي قالب بندي را از دست ندهيد . Medium بسياري از گزينه هاي قالب بندي "پنهان" را ارائه مي دهد كه شما فقط هنگام استفاده از نوار ابزار بازشو ، ممكن است نبينيد. Blockquotes يك گزينه عالي براي جلب توجه خواننده است و مطمئن شويد كه هر كد به درستي فرمت شده است.
4- محتواي متوسط را روي سيستم عامل هاي ديگر به اشتراك بگذاريد. براي دريافت مطالب خود در مقابل خوانندگان جديد ، به الگوريتمالون Medium اعتماد نكنيد. شما همچنين بايد محتواي متوسط خود را در كانالهاي رسانه اي اجتماعي خود به اشتراك بگذاريد. سرانجام ، شما ممكن است اكثر بازديدهاي مطالب خود را مستقيماً از platform ببينيد ، اما يك گنگ اوليه بسيار مفيد خواهد بود.
5. با ExternalWriters كار كنيد. هزاران نويسنده عالي در سايت مديوم وجود دارند كه به طور مداوم روي محتواي عالي فشار مي آورند. اگر منابع خود را جستجو مي كنيد (يا حتي اگر شما هم نيستيد) ، به نويسندگان خود در صنعت خود دسترسي پيدا كنيد و از آنها بخواهيد كه در انتشار خود مشاركت كنند. اين نوع رابطه سمي بيوتيك براي برند شما بسيار سودمند خواهد بود.
آيا مطالبي را در Medium ارسال كرده ايد؟ اگر چنين است ، شما چه نوع نتيجه اي ديديد؟ با غذاها و نكات مربوط به خوانندگان ديگر خود نظر دهيد!
ويژگي هاي اصلي ديجيتال را با يك ديپلم حرفه اي در بازاريابي ديجيتال بياموزيد. امروز بروشور را بارگيري كنيد!