سال 2018 فقط آغاز شده است ، اما در حال حاضر تبليغات تبليغاتي فوق العاده اي وجود دارد كه مي توانيد از آن ياد بگيريد. تبليغات تبليغاتي بزرگ باعث ايجاد احساسات شديد مي شود و روزها ، هفته ها يا حتي ماه ها در ذهن ما مي ماند و بر مصرف كنندگان تأثير مي گذارد تا تصميم گيري در مورد خريد را انجام دهند. آنها اولين قدم براي معرفي شركتي با مخاطبان مورد نظر خود - يا يادآوري موجوديت آن - هستند. در اينجا سه مورد از خلاق ترين كمپين هاي بازاريابي سال 2018 تاكنون ارائه شده است.
سال 2018 فقط آغاز شده است ، اما در حال حاضر تبليغات تبليغاتي فوق العاده اي وجود دارد كه مي توانيد از آن ياد بگيريد. تبليغات تبليغاتي بزرگ باعث ايجاد احساسات شديد مي شود و روزها ، هفته ها يا حتي ماه ها در ذهن ما مي ماند و بر مصرف كنندگان تأثير مي گذارد تا تصميم گيري در مورد خريد را انجام دهند. آنها اولين قدم براي معرفي شركتي با مخاطبان مورد نظر خود - يا يادآوري موجوديت آن - هستند. در اينجا سه مورد از خلاق ترين كمپين هاي بازاريابي سال 2018 تاكنون ارائه شده است.
1. ESSC- "راهي را كه ناتواني مي بينيد تغيير دهيد"
يك تبليغات تبليغاتي جديد از طرف Easterseals Southern California (ESSC) ، سازماني كه به بيش از 10،000 معلول در چندين بخش از كاليفرنيا كمك مي كند ، يك تبليغات تبليغاتي جديد را آغاز كرد كه در اول ماه فوريه ، شامل گيرندگان برنامه هاي خاص خود بود. عنوان اين كمپين "تغيير راه براي ديدن معلوليت" است و هدف آن ايجاد گنجاندن و تشويق تحولات اجتماعي است. شعار اين كمپين 'جشن است. جدا نيست. '
مارك ويتلي ، رئيس جمهور و مدير عامل ESSC ، اظهار نظر:
وي گفت: "وقتي به عنوان يكديگر متحد شويم ، مي توانيم تحولات اجتماعي ايجاد كنيم و موانع را بشكنيم. هر روز ، مردم درباره افراد داراي معلوليت تعميم مي دهند - و بسياري ممكن است حتي متوجه اين كار نشوند. ما جنبشي را راه اندازي مي كنيم كه به مردم كمك مي كند تا از نگاهي كه در نگاه اول مي بينند براي ساختن جهاني فراگير تر استفاده كنند. "
اين كمپين شامل بسياري از كانال هاي مختلف خواهد بود كه در طول سال 2018 از بين مي رود ، از جمله تبليغات چاپي ، اينترنتي و فضاي باز و همچنين يك برنامه تبليغاتي رسانه هاي اجتماعي "Make the Promise" ، كه از مردم خواسته مي شود تا پيام گنجاندن را تبليغ كنند. هشتگ #ChesterateDontSeparate.
بر اساس شمول ، اين كمپين مردم را به چالش مي كشد تا "پشتيبان باشيد. با عرض پوزش نيست "و" از اين امر مستثني نيست. از جمله شعارهاي تبليغاتي را درج كنيد. مرحله اول اين كمپين شامل شش ساكن كاليفرنيا است ، در سنين 4 تا 64 سال ، از جمله دو گيرنده ESSC كه از طريق برنامه ملاقات مي كنند و اكنون مشغول كار هستند.
Easterseals براي بيش از 100 سال است كه براي افراد و خانواده هاي داراي نيازهاي ويژه خدمات ارائه مي دهد. خدمات ارائه شده به گيرندگان كمك مي كند تا چالش ها و دستيابي به اهداف شخصي را برطرف كنند. ESSC هر سال به بيش از 10،000 نفر كمك مي كند تا از خدماتي همچون توسعه / آموزش اوليه ، كمك به اشتغال ، حمايت از اشتغال جانبازان ، گزينه هاي زندگي مستقل و ... استفاده كنند.
2. Intuit: "يك داستان غول پيكر"
Intuit ، يك شركت نرم افزاري است كه نرم افزار تهيه حسابداري ، مالي و مالياتي براي افراد و مشاغل كوچك را توسعه داده و به فروش مي رساند ، اخيراً كمپين جديد برند خود را آغاز كرد. بخش اول اين كمپين را خواهيم ديد ، انيميشن كوتاه در مورد دو صاحب مشاغل ، در طول SuperBowl.
هدف اين كمپين جمع آوري همه مارك هاي اينيته از جمله نعنا ، TurboTax و Quickbooks است. در حالي كه ميليون ها نفر از محصولات اين مارك استفاده مي كنند (46 ميليون تركيبي ، براي دقيق بودن) ، از هر هزار فرد فقط چهار نفر از دو يا چند نفر از آنها استفاده مي كنند. اين برند مي خواهد نشان دهد كه محصولات آن در هنگام استفاده به عنوان يك گروه بهترين است.
فاز يك كمپين شامل يك انيميشن چهار دقيقه اي كوتاه به سبك پيكسار است. آژانس اين شركت ، پديدار ، يك ربات غول پيكر براي نشان دادن قدرت خدمات اين برند ايجاد كرد ، تصميم گرفت كه انيميشن بهترين راه براي دستيابي به ايده برند باشد. اين تبليغ در طول Super Bowl LII به عنوان يك تيزر 15 ثانيه اجرا مي شود و كاربران را به سمت فيلم كامل به صورت آنلاين سوق مي دهد.
از نظر رسانه هاي اجتماعي ، اين كمپين داراي يك فيلم Snap******** با بازي Intuit Giant خواهد بود. اين روبات در مبارزات انتخاباتي استعاره اي است براي چگونگي استفاده از فن آوري استفاده از برند براي ساده كردن فرايندهاي مالي براي مشتريان. اين تمركز روي يك صاحب گل فروشي به نام پيت است كه براي لذت بردن از احساسات بيروني خود بيش از حد مشغول انجام امور تجاري خود است و پاري ، يك كارآفرين و مهندس كه الهام گرفته است تا با خلق غول Intuit به او كمك كند.
لوكاس واتسون ، مدير ارشد بازاريابي ، در بيانيه اي مخاطبان هدف اين كمپين را توضيح مي دهد و مي گويد:
وي گفت: "750 ميليون نفر در سراسر جهان براي خودشان كار مي كنند كه ضمن پيگيري احساسات خود ، مديريت امور مالي خود را حل مي كنند. با اقتصاد امروز و فشارهاي مديريت زمان و پول ، گاهي اوقات به نظر مي رسد كه شانس در برابر آنها جمع شده است. اما Intuit وجود دارد كه براي آنها كار كند. "
اين برند قول مي دهد كمپين را در طول سال ادامه دهد و در كانال هاي ديجيتال و اعدام هاي اضافي كار كند.
3. LinkedIn: "در آن با هم"
شبكه رسانه هاي اجتماعي Powerhouse LinkedIn قصد دارد كليشه فعلي "يقه سفيد" خود را خرد كند. اين برند اخيراً در زمان نمايش جايزه گلدن گلوبس ، يك تلويزيون تلويزيوني با عنوان "در آن با هم" راه اندازي كرد ، يك اقدام تبليغاتي كه در گذشته از ويژگي هاي نام تجاري آن نامشخص است. اما اين معقول است زيرا LinkedIn در تلاش است تا از درك فعلي خود فاصله بگيرد. "در آن با هم" كمپين ويژگي هاي طيف متنوعي از مردم و كسب و كار.
اين كمپين نمايانگر اولين تلاش واقعي بازاريابي يكپارچه LinkedIn است و همچنين شامل ويدئو آنلاين ، نمايش ديجيتال ، رسانه هاي اجتماعي پرداخت شده ، تبليغات در فضاي باز ، پادكست ها ، نقاط راديويي ، مشاركت ها و بازاريابي موتور جستجو است.
به طور كلي ، اين كارزار دوازده هفته به طول مي انجامد و در چهار بازار اصلي - سان فرانسيسكو ، فيلادلفيا ، لس آنجلس و آتلانتا هدف قرار خواهد گرفت. اين شركت فعاليت LinkedIn را در اين بازارها با بازارهايي مقايسه خواهد كرد كه براي درك بهتر نتايج اين كمپين هدف قرار نگرفته اند. اين فيلم ها از عكس هاي سياه و سفيد به سبك مستند استفاده مي كنند تا داستان هاي موفقيت كاربران LinkedIn را در محيط هاي منحصر به فرد خود به نمايش بگذارند.
اين كمپين نمايانگر اولين تلاش واقعي بازاريابي يكپارچه LinkedIn است و همچنين شامل ويدئو آنلاين ، نمايش ديجيتال ، رسانه هاي اجتماعي پرداخت شده ، تبليغات در فضاي باز ، پادكست ها ، نقاط راديويي ، مشاركت ها و بازاريابي موتور جستجو است.
به طور كلي ، اين كارزار دوازده هفته به طول مي انجامد و در چهار بازار اصلي - سان فرانسيسكو ، فيلادلفيا ، لس آنجلس و آتلانتا هدف قرار خواهد گرفت. اين شركت فعاليت LinkedIn را در اين بازارها با بازارهايي مقايسه خواهد كرد كه براي درك بهتر نتايج اين كمپين هدف قرار نگرفته اند. اين فيلم ها از عكس هاي سياه و سفيد به سبك مستند استفاده مي كنند تا داستان هاي موفقيت كاربران LinkedIn را در محيط هاي منحصر به فرد خود به نمايش بگذارند.
در نامه اي به Adweek ، مدير كمپين استيسي پرالتا (از Dogtown و Z-Boys) درباره تأثير اين كمپين توضيح داد و اظهار داشت:
وي گفت: "من از اولين مطالعه تابلوها مي دانستم كه اين يكي از اين فرصت هاي نادر است. آنها از ما خواستند كه داستانهاي واقعي را در مورد افراد واقعي بگوييم ، آنها مي خواستند اين فيلم به صورت سياه و سفيد شليك شود و از افراد درگير انرژي ، شوق و شادابي مي خواستند. ما بسياري از افراد منحصر به فرد كه از اين سيستم عامل استفاده مي كنند ، پيدا و مستند سازي كرديم. ما نوازندگان آوانگارد ، مبارزان MMA ، معلمان فيزيك ، انيماتورها ، سرآشپزها و كابوي هاي واقعي زندگي را پيدا كرديم ، كه همه آنها نه تنها از LinkedIn استفاده مي كنند ، بلكه درباره تأثير آن در مشاغلشان علاقه دارند. "
همه كمپين هاي فوق از عناصري استفاده مي كنند كه مارك تجاري مي شوند ، احساسات را ايجاد مي كنند و همدلي را تشويق مي كنند. عناصر سعي شده و واقعي تبليغات يكسان هستند ، اما دنياي ديجيتال راه هاي بيشتري را براي ما فراهم مي كند تا بتوانيم در مقابل مخاطب هدف خود ، محتوا را بدست آوريم. كاوش كنيد كه كدام راه بهترين گزينه براي برند شما هستند.
ويژگي هاي اصلي ديجيتال را با يك ديپلم حرفه اي در بازاريابي ديجيتال بياموزيد. امروز بروشور را بارگيري كنيد!