اين يك حرف است كه مي گويند شما مي خواهيد به يك بازارياب محتوا تبديل شويد و ديگري اين خواسته را عملي كنيد. براي شروع كار خود در بازاريابي محتوا ، به مهارتهاي خاصي نياز خواهيد داشت كه هم به شما كمك مي كند يك موقعيت تمام وقت داشته باشيد و هم يك بار از آن برتري پيدا كنيد. در اينجا هفت روش وجود دارد كه مي توانيد مهارت هاي لازم را براي شروع كار خود در بازاريابي محتوا در سال 2018 بسازيد.
اين يك حرف است كه مي گويند شما مي خواهيد به يك بازارياب محتوا تبديل شويد و ديگري اين خواسته را عملي كنيد. براي شروع كار خود در بازاريابي محتوا ، به مهارتهاي خاصي نياز خواهيد داشت كه هم به شما كمك مي كند يك موقعيت تمام وقت داشته باشيد و هم يك بار از آن برتري پيدا كنيد. در اينجا هفت روش وجود دارد كه مي توانيد مهارت هاي لازم را براي شروع كار خود در بازاريابي محتوا در سال 2018 بسازيد.
1. با ايجاد مهارت هاي نوشتن خود شروع كنيد
به نظر مي رسد بديهي است كه كسي كه نظارت بر محتوا داشته باشد ، بايد با كلمات راحت باشد ، اما اهميت اين مهارت را نمي توان زياده روي كرد - به همين دليل است كه براي اولين بار در ليست ما قرار دارد. اگر تازه وارد دنياي بازاريابي محتوا هستيد ، با ساختن يك موقعيت نوشتن كپي (يا شغل ديگري كه مقدار زيادي نوشتن را شامل مي شود) مهارت هاي نوشتاري خود را بسازيد. اين پايه اي را براي موفقيت در محتوا به شما مي دهد. با گذشت زمان ، مي توانيد مهارتهاي خود را در ساير مناطق بازاريابي ديجيتال گسترش دهيد ، اما نويسندگان عالي براي پيدا كردن و حتي جايگزين كردن آنها نيز سخت است. مطمئن شويد كه شما يكي از آنها هستيد.
گزارشي از «مشاركت براي مهارتهاي قرن 21» يادآور مي شود كه 26.2 درصد از دانشجويان دانشگاه مهارت نگارش ناقصي دارند و مشاغل براي پرداختن به اين موضوع ميليارد ها دلار هزينه مي كنند. اين را تصور نكنيد فقط به دليل داشتن مدرك انگليسي يا روزنامه نگاري كه براي نوشتن وب آماده هستيد. نوشتن براي وب سايت ها كاملاً متفاوت از نوشتن پايان نامه شما يا تعقيب آخرين اخبار فوري است. نياز به يك سبك متفاوت ، تمرين فراوان و يك ويرايشگر خوب براي كمك به شما در اين راه است. همچنين مي توانيد نوشتن خود را بر روي ابزارهايي مانند Grammar.ly يا ويرايشگر همينگوي ارسال كنيدبراي بررسي سريع دستور زبان به خاطر داشته باشيد كه بعضي اوقات قوانين دستور زبان (مانند پايان دادن يك جمله با پيش نويس) هنگام نوشتن براي وب بطور هدفمند ناديده گرفته مي شود ، به اين دليل كه گرامر مناسب ممكن است گاهي اوقات به نظر خيلي مناسب و خوانندگان بيگانه برسد.
2. از كارشناسان ياد بگيريد
بازاريابي محتوا يك زمينه نسبتاً جديد است كه به طور مداوم در حال تحول است و شامل يك تن آزمايش است. به همين دليل ، پيروي از متخصصان ، آموختن از موفقيت و اشتباهات آنها حائز اهميت است. براي شروع اين ليست را از KissMetrics مشاهده كنيد. شما همچنين مي توانيد به كتاب ها نگاه كنيد. در اينجا ليستي عالي كه مي توانيد استفاده كنيد وجود دارد. هنوز هم براي پيگيري نياز به كارشناسان بيشتري داريد؟ در اينجا ليستي از 45 نفر وجود دارد كه مي توانند به شما كمك كنند.
3. مهارت هاي فني خود را توسعه دهيد
مهارت هاي فني به طور فزاينده اي دنبال مي شوند. بازاريابان محتوا اغلب در WordPress يا ساير سيستم هاي مديريت محتوا كار مي كنند. ساير مهارتهاي آرزو شده شامل SEO ، html ، Google Analytics (و analyticsplatforms مشابه) و همچنين CSS ، توليد تقاضا و كد نويسي است. بسياري از شركت ها مايل هستند افرادي را كه داراي مهارت فني اساسي هستند را براي استفاده از برنامه هاي خاص آموزش دهند ، اما ساير مهارت هاي فني را مي توان ياد گرفت كه قبل از شروع اولين موقعيت خود از طريق برنامه هاي آموزش آنلاين ، خواندن و تمرين.
4- خلاق شويد
بسياري از افراد معتقدند خلاقيت نوعي مهارت ذاتي است ، اما اين درست نيست. در حالي كه برخي از افراد نسبت به ديگران تمايل بيشتري به تلاشهاي خلاقانه دارند ، مي توان روح خلاق پرورش داد. با خواندن كتاب ، نقاشي يا نوشتن شعر شروع كنيد - چيزي كه از آن لذت مي بريد. سپس همه چيز را به شكلي بالا ببريد. بسياري از شركت هاي كوچك به دنبال بازارياب محتوا هستند كه مهارت هاي طراحي و طراحي برند را نيز دارند. اين بازاريابان نه تنها بايد چشم خلاق داشته باشند (كه تقريباً براي هر موقعيت بازاريابي محتوا ضروري است) ، بلكه در واقع بايد خود برخي از كارهاي خلاقانه را انجام دهند.
در اينجا سه نكته براي رشد دانش طراحي شما آورده شده است:
- طراحي عالي را مشخص كنيد. اين اولين قدم شما براي موفقيت است. بيشتر اين مهارت ناشي از تجربه است ، اما شما مي توانيد خود را آموزش دهيد. با ديدن نمونه كارها از طراحان موفق شروع كنيد و بدانيد كه چه چيزي را دوست داريد و دوست نداريد. روي عناصر خاص تمركز كنيد. سايت هايي مانند Dribble مي توانند در شروع كار به شما كمك كنند.
- نظريه طراحي مطالعه را مطالعه كنيد. درباره روشها و روندهاي جديد طراحي كنيد و طراحان مورد علاقه خود را دنبال كنيد.
- يك جعبه ماسه اي نگه داريد. مكاني را ايجاد كنيد كه بتوانيد طرح هاي جديد را امتحان كنيد. تا حد امكان با چيدمان ها و رنگ ها آزمايش كنيد و از آن لذت ببريد. اگر در حال حاضر از شما خواسته نشده است كه روي هر پروژه طراحي كار كنيد ، خودتان را ايجاد كنيد و به ساخت نمونه كارها بپردازيد. شما همچنين بايد از اين فرصت استفاده كنيد تا سبك طراحي مورد نظر خود را پيدا كنيد.
5. مهارت هاي تحقيق خود را بيشتر كنيد
هركسي كه براي امرار معاش مي نويسد به شما خواهد گفت كه تحقيق مي تواند بخشي از مطالب را ايجاد يا شكسته كند. تحقيقات ارزشمند هميشه براي مخاطب جذاب است ، در حالي كه كيفيت پايين يا تحقيقات منسوخ مي تواند شهرت شما را به عنوان نويسنده خراب كند. اما تحقيقات فراتر از جستجوي آمارهاي مربوطه است. اين همچنين در مورد تحقيق در مورد مخاطبان هدف شماست.
بازاريابان محتواي عالي مشتري هاي خود را واقعاً درك مي كنند و نوع محتوائي را كه دوست دارند ايجاد مي كنند. براي درك انگيزه هاي خريدار ، نقاط درد و انواع محتوياتي كه ترجيح مي دهند از آنها استفاده كنيد ، از تحقيقات استفاده كنيد. شما همچنين بايد رقباي خود ، نحوه موقعيت يابي مارك هاي خود ، چه نوع محتوايي را توليد كنيد و شكاف هاي محتوا را كه آنها باز كرده ايد ، شناسايي كنيد. شما همچنين بايد در مورد محصولات شركت خود و نحوه بي نظير بودن آنها تحقيق و درك كنيد. مي توانيد به صورت آنلاين ، در داخل شركت خود (از طريق جلسات با رهبران فكر يا كارشناسان محصول) يا با مصاحبه با مشتريان خود تحقيق انجام دهيد. همچنين ممكن است شما براي درك بهتر صنعت و تأثيرگذار آن از ابزارهايي مانند BuzzSumo استفاده كنيد.
6. مارك شخصي خود را بريزيد
اگر مي خواهيد به يك حرفه بازاريابي محتوا بپردازيد ، مهم است كه درك كنيد كه مهمترين و مهمترين چيز بازاريابي براي شماست. و حتي اگر در حال حاضر شغل بازاريابي تمام وقت داشته باشيد ، كارهاي در حال انجام وجود دارد كه مي توانيد نام تجاري شخصي خود را تازه و جذاب نگه داريد. سعي كنيد مطالب را در وبلاگ شخصي / وب سايت و كانال هاي رسانه هاي اجتماعي خود (به ويژه LinkedIn) ارسال كنيد. همچنين بايد در صورت امكان با اتصالات LinkedIn خود در تماس باشيد و تا حد امكان با آنها در ارتباط باشيد. و فراموش نكنيد كه همين كار را بصورت حضوري انجام دهيد. شركت در رويدادهاي شبكه در صنعت خود به صورت دوره اي شركت كنيد تا مخاطبين جديد برقرار كنيد و از موارد قديمي پيروي كنيد. به دنبال افرادي باشيد كه پشتيبان كار شما باشند اما نمي ترسند در صورت لزوم به شما بازخورد منفي بدهند.
7. در دوره هايي ثبت نام كنيد كه به شما كمك مي كنند موفق شويد
تجربه مي تواند شما را در حرفه بازاريابي محتوا مسيري طولاني طي كند ، اما دوره هاي بازاريابي هوشمند مي تواند به شما كمك كند ساعت ها از تحقيق خود صرفنظر كنيد ، كه بعضي وقت ها ارزشمند نخواهد بود يا ممكن است گيج كننده باشد. هنگامي كه كارفرمايان دوره هاي بازاريابي معتبر را در رزومه شما مشاهده مي كنند ، آنها را نشان مي دهند. مي دانيد كه شما براي موفقيت در نقش بازاريابي محتواي جديد خود كار كرده ايد ، به ويژه اگر دوره انتخاب شده شما داراي يك بخش عملي باشد كه به شما امكان مي دهد آنچه را كه مي آموزيد تمرين كنيد.
ويژگي هاي اصلي ديجيتال را با يك ديپلم حرفه اي در بازاريابي ديجيتال بياموزيد. امروز بروشور را بارگيري كنيد!