چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

بازاريابي هاي اينترنتي

آموزش هاي ديجيتال ماركتينگ

بازاريابي هاي اينترنتي

۳۸ بازديد

مندي مك ايوان يكي از پيشروترين بازارياب هاي B2B در جهان است. به همين ترتيب ، وبلاگ وي يكي از بهترين وبلاگ ها در صنعت است. اين داراي تعداد زيادي محتواي عملي است. و گرچه به طور خاص به جراحان پلاستيك ، شركت هاي مراقبت هاي بهداشتي و آژانس هاي ديجيتال اختصاص دارد ، بازاريابي اينترنتي مي توان تقريباً براي هر شركتي استفاده كرد.
خريد بلاگ
اگر در صنعت تجارت الكترونيك هستيد ، وبلاگ Shopify را بايد بخوانيد. مهم نيست كه شما يك فروشگاه Shopify داريد يا وب سايت خود را ايجاد كرده ايد - وبلاگ همه چيز در مورد به دست آوردن دانش و الهام مورد نياز براي ايجاد مشاغل آنلاين سودآور است. اين تركيبي خوب از محتواي تصوير بزرگ و جزئيات ريز و درشت است.

مندي مك ايوان يكي از پيشروترين بازارياب هاي B2B در جهان است. به همين ترتيب ، وبلاگ وي يكي از بهترين وبلاگ ها در صنعت است. اين داراي تعداد زيادي محتواي عملي است. و گرچه به طور خاص به جراحان پلاستيك ، شركت هاي مراقبت هاي بهداشتي و آژانس هاي ديجيتال اختصاص دارد ، بازاريابي اينترنتي مي توان تقريباً براي هر شركتي استفاده كرد.
خريد بلاگ
اگر در صنعت تجارت الكترونيك هستيد ، وبلاگ Shopify را بايد بخوانيد. مهم نيست كه شما يك فروشگاه Shopify داريد يا وب سايت خود را ايجاد كرده ايد - وبلاگ همه چيز در مورد به دست آوردن دانش و الهام مورد نياز براي ايجاد مشاغل آنلاين سودآور است. اين تركيبي خوب از محتواي تصوير بزرگ و جزئيات ريز و درشت است.
وبلاگ Ahrefs
Ahrefs يكي از ارائه دهندگان برجسته ابزارهاي داده محور و راه حل هاي بازاريابي جستجو است. در وبلاگ ، محتواي بسته بندي شده اي را پيدا خواهيد كرد كه شامل مطالعات موردي ، آموزش هاي دقيق و نظرات جذاب از متخصصان و پزشكان برجسته صنعت است. با خواندن بخش "بهترين وبلاگ Ahrefs" كه بيش از ده مورد از منابع برتر آن را دارد ، شروع كنيد.
ماركتو
Marketo بالاترين سطح وبلاگ در اين ليست نيست ، اما تنوع موضوعات آن را بسيار جذاب كرده است. پست هايي را پيدا خواهيد كرد كه شامل موضوعاتي مانند تجربه مشتري ، مديريت سرب ، بهره وري ، آينده كار ، ايجاد محتوا ، تجزيه و تحليل و موارد ديگر در اين زمينه هستند.
Rand Fishkin توييتر (RandFish)
رند فيشكين بنيانگذار Moz است ، منبع ديگري در اين ليست ، و به عنوان يكي از برجسته ترين رهبران بازاريابي اينترنتي  صنعت بازاريابي ديجيتال شناخته مي شود. او همچنين چندين كتاب نوشت و برخي ديگر از شركت هاي موفق مانند SparkToro را تأسيس كرد. به او پيگيري كنيد و دريابيد كه چرا نزديك به 450 هزار نفر ديگر همين كار را مي كنند.
آن هندلي توئيتر (MarketingProfs)
او نه تنها رئيس محتوا در MarketingProfs است ، بلكه آن هندلي نيز يكي از برترين سخنرانان و نويسندگان اين صنعت است. او تقريباً هميشه از روند اصلي ديجيتال جلوتر است و از پروفايل توييتر خود براي بيرون بردن بينش و محتواي ارزشمند استفاده مي كند.
توييتر جي بائر (JayBaer)
او يكي از عجيب ترين افراد در صنعت است ، اما جي باير همچنين دانش و تجربه زيادي دارد. او شش كتاب نوشت و چندين كسب و كار را از ابتدا رشد داد. او را دنبال كنيد تا خود را در معرض دانش عملي در مورد چرخه هاي فروش ، بازاريابي ، جذب مشتري و استراتژي تجاري بزرگ قرار دهيد.
گري واينرچوك توييتر (GaryVee)
همه افراد در صنعت گري واينرچوك را مي شناسند ، كه جهاني او را گري Vee مي نامند. بعضي از مردم او را دوست دارند و بسياري از مردم دوست دارند از او متنفر باشند. او بلند ، خودخواه و گاهي منزجر كننده است - اما اين نام تجاري او است. او مسلماً رهبر برتر انديشه در شبكه هاي اجتماعي است و يك كارآفرين بسيار موفق ، نويسنده ، سرمايه گذار و مديرعامل پرفروش نيويورك تايمز است. اگر چيز ديگري نيست ، بايد او را براي اهداف سرگرمي دنبال كنيد.
توييتر جف بولاس (JeffBullas)
جف بولاس مرتباً در ميان برترين تأثيرگذاران بازاريابي محتوا در جهان قرار مي گيرد. او تقريباً با همه افراد اين صنعت ارتباط دارد و توييت هاي وي بسيار ارزشمند است. به او پيگيري كنيد و از منابعي كه براي مخاطبانش فراهم مي كند استفاده كنيد.
باري شوارتز توييتر (RustyBrick)
اين "جستجوي گيك" خودخوانده يكي از با استعدادترين كارشناسان تبليغاتي با هزينه در جهان است. باري شوارتز از درون به پلت فرم Google AdWords پي مي برد و به عنوان يك مهمان وبلاگ نويس ، سخنران و سخنران دائمي برخي از برترين كارشناسان موتور جستجو در جهان است. (هشدار: او خيلي توييت مي كند!)
Lee Odden Twitter (LeeOdden)
لي اودن يك متخصص بازاريابي بسيار مورد احترام است كه بيشتر كار خود را صرف بازاريابي محتوا و بازاريابي تأثيرگذار در فضاي B2B كرده است. او همچنين سخنران اصلي و نويسنده است. اگر مي خواهيد در مورد استراتژي هاي بازاريابي B2B بياموزيد ، به او فالو كنيد. او شما را در مورد موضوعات مرتبط در صنعت مطلع خواهد كرد.
ايمي پورترفيلد توييتر (AmyPorterfield)
امي پورترفيلد به سرعت رتبه هاي خود را افزايش داده و يك مارك شخصي را مترادف با محتواي آموزش بازاريابي آنلاين مي سازد. او به ويژه علاقه مند است كه به كارآفرينان كمك كند تا از طريق وبينارها ، بازاريابي محتوا و محتواي مغناطيسي ليست هاي ايميل جذاب را ايجاد كنند.
Joe Pulizzi Twitter (JoePulizzi)
جو پوليزي ، بنيانگذار موسسه بازاريابي محتوا ، به عنوان يكي از برجسته ترين رهبران تفكر در فضاي محتوا ديده مي شود. حساب توييتر وي روي استراتژي محتوا ، نوشتن متن ، تبليغات و ساير موضوعات مرتبط متمركز است. او همچنين گاه به گاه برخي از موضوعات خوب سئو و رسانه هاي اجتماعي را با هم مخلوط خواهد كرد.
توييتر پم مور (PamMktgNut)
رتبه بندي شده به عنوان يكي از 20 زن تأثيرگذار رسانه هاي اجتماعي در فوربس ، تعداد كمي از افراد در توييتر بيشتر از پم مور درباره بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي اطلاعات دارند. او دائماً در روندهاي در حال پيشرفت قرار دارد و با سالها خرد و تخصص بازاريابي اينترنتي صحبت مي كند. به او پيگيري كنيد و همه چيزهايي را كه به اشتراك مي گذارد خيس كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.