شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

ايميل ماركتينگ براي سئو

آموزش هاي ديجيتال ماركتينگ

ايميل ماركتينگ براي سئو

۷۴ بازديد

ايميل ماركتينگ را مي شود به عنوان يك عامل تاثيرگذار برشمار آورد. يكي از بهترين، ارزان ترين و در دسترس ترين راه هاي تبليغات اينترنتي، ارتباط با مشتريان از طريق ايميل است. امروزه اين نوع ارتباط با عنوان ايميل ماركتينگ شهرت بسياري پيدا كرده است. با دسترسي راحت به آدرس ايميل مخاطبان ، ميتوانيد سيل عظيمي از كاربران را به مشتري دائمي خود تبديل كنيد. شما ميتوانيد با آموزش ايميل ماركتينگ به راحتي راه هاي كسب درآمد از طريق ايميل ماركتينگ را بياموزيد.

ايميل ماركتينگ را مي شود به عنوان يك عامل تاثيرگذار بر شمار آورد. يكي از بهترين، ارزان ترين و در دسترس ترين راه هاي تبليغات اينترنتي، ارتباط با مشتريان از طريق ايميل است. امروزه اين نوع ارتباط با عنوان ايميل ماركتينگ شهرت بسياري پيدا كرده است. با دسترسي راحت به آدرس ايميل مخاطبان ، ميتوانيد سيل عظيمي از كاربران را به مشتري دائمي خود تبديل كنيد. شما ميتوانيد با آموزش ايميل ماركتينگ به راحتي راه هاي كسب درآمد از طريق ايميل ماركتينگ را بياموزيد.

بسياري از برند ها و صنايع كارآزموده و برتر، از سرويس ايميل ماركتينگ به عنوان راهي براي تبليغات استفاده ميكنند. امروزه داشتن يك آدرس ايميل شخصي مانند يك خط موبايل بسيار ضروري است. آمار نشان داده است كه 90 درصد مردم دنيا از اين سرويس استفاده ميكنند. پس حال متوجه شديد كه چقدر ميتواند اين سرويس براي شما در بازاريابي و سئو سايت كاربردي باشد.

در ادامه ميخواهيم نكاتي را با هم بررسي كنيم كه ميتواند در كسب درآمد از سرويس ايميل به شما كمك كند.

 

در تمام زندگي، داشتن هدف ميتواند به شما انگيزه دهد و شما را به موفقيت و پيروزي نزديك كند. اگر شما بتوانيد به درستي جامعه هدف خود را مشخص كنيد، ميتوانيد بازاريابي ايميلي موفقي را تجربه كنيد. بازاريابي ايميلي در صورتي كه به صورت مرحله به مرحله به همراه بروزرساني هاي مداوم انجام شود ميتواند در كسب درآمد به شما كمك بسزايي كند.

داشتن اطلاعات كامل از مخاطبين هدف

قطعا اگر شما هدف خود را به درستي انتخاب كنيد، خود به خود مخاطبان هدف يا بهتر است بگوييم جامعه هدف شما مشخص ميشود. منظور از اطلاعات كامل از مخاطبين هدف، نوع تفكر و خصوصيات اخلاقي و نوع علاقمندي آن هاست. با داشتن اين اطلاعات ميتوانيد محتوا و اطلاعاتي كه ميتواند روي آن ها تاثير مثبت بگذارد را برايشان ارسال كنيد.

مرتب سازي ليست ايميل بر اساس اصول ايميل ماركتينگ

ليست ايميل براي كسب درآمد از طريق ايميل ماركتينگ از اهميت ويژه اي برخوردار است. اگر اين ليست به درستي تنطيم شود ميتواند شما را به هدفتان نزديك تر كند. حال با هم مواردي كه در مرتب سازي ليست ايميل اهميت دارد را با هم بررسي ميكنيم

– خريد ليست ايميل ساختگي شركت هاي بازاريابي

يكي از مواردي كه برخي از شركت ها از آن طريق كسب درآمد ميكنند، فروش ليست ايميل است. كارشناسان نيوسئو، خريد ليست ايميل از شركت ها ديگر را كار اشتباهي ميدانند. دلايل زيادي وجود دارد كه نيوسئو اين كار را تاثير منفي بر ايجاد سرويس ايميل ماركتينگ ميداند.

ين موضوع تاكيد بسياري شده است. ليست ايميلي كه شركت ها به فروش ميگذارند ممكن است با جامعه هدف شما همخواني نداشته باشد و شما را در آينده با مشكلات فراواني مواجه كند. البته اين جريان يكي از راه هاي نادرست كسب درآمد از طريق ايميل ماركتينگ نيز مي باشد.

– تصحيح و بروزرساني ليست ايميل ها

يكي از مواردي كه بايد در نظر بگيريد، تصحيح و بروزرساني ليست ايميل هاست. ممكن است زماني كه مخاطب آدرس ايميلش را به ليست شما اضافه ميكند، اشتباهي رخ دهد. اين اشتباهات ميتواند در طولاني مدت تاثير غيرقابل جبراني را براي شما داشته باشد.

– دسته بندي مخاطبان و بخش بندي كردن ليست

بخش بندي كردن ليست ايميل، يكي از نكات مهم در كسب درآمد از طريق ايميل ماركتينگ است. منظور از اين كار اين است كه شما بايد مشتريان خود را دسته بندي كرده و بررسي كنيد كه آن ها براي كدام نيازشان به شما مراجعه كرده اند. به عنوان مثال شما يك شركت فروش تجهيزات پزشكي داريد. جالب نيست كه تبليغات و مطالب مربوط به تجهيزات دندانپزشكي را براي پزشكان متخصص قلب ارسال كنيد.

– ايجاد ليست مشتريان ويژه

در هر كسب و كار مشتريان ويژه اي وجود دارند كه معمولا به كار شما اهميت بيشتري ميدهند. آن ها اشتياق بيشتري براي اطلاع از خدمات جديد و دريافت اطلاعات از شما را دارند. برند هاي مطرح دنيا با بها دادن به مشتريان ثابت خود، مشتريان جديد را جذب خود ميكنند. اين يك ترفند برتر در دنيا بازاريابي است.

حال شما با ايجاد يك ليست ايميل ويژه از مشتريان و كاربران ويژه خود، ميتوانيد از دنياي ايميل ماركتينگ بيشترين بهره را ببريد.

داشتن عنوان جذاب و مخاطب پسند براي ايميل ها

داشتن يك عنوان جذاب در هر كجا ميتواند مخاطب را مشتاق به خواندن آن مطلب كند. در سرويس ايميل ماركتينگ نيز اين جريان برقرار است. يك عنوان ساده و روان در كنار مفهوم قابل پذيرش، ميتواند مخاطب را به مطالعه آن مطلب نزديك كند. سازگاري عنوان با متن بسيار حائز اهميت است. پس سعي كنيد عنواني جذاب در عين سادگي و سازگاري با متن را براي خود مشخص كنيد.

– كاربرد ايموجي در عنوان

يكي از كار هايي در خلق عنوان جذاب و چشم نواز به شما كمك ميكند، استفاده از ايموجي در عنوان است. كاربرد اصلي ايموجي ها براي بيان بهتر و موثر تر احساسات و عواطف شماست. قطعا شما هم در شبكه هاي اجتماعي براي اينكه منظور خود را بهتر به كاربر مخاطب خود انتقال دهيد، از اين ايموجي ها استفاده ميكنيد.

توليد محتوايي جذاب بر اساس اصول ايميل ماركتينگ

حالا وقت آن است كه محتوايي را براي ليست ايميل هاي خود توليد كنيد و سرويس ايميل ماركتينگ خود را بروزرساني و فعال كنيد. براي اين كار كافيست محتوايي توليد كه نوشته خودتان باشد. بسياري از ما كمتر به ايميل هاي تبليغاتي خود اهميت ميدهيم و معمولا جاي اين نوع ايميل ها در سطل زباله ماست. پس بايد سعي كنيم محتوا به گونه اي باشد كه كمتر بوي تبليغات دهد.

– اهميت شخصي سازي و زبان محاوره اي در متن ايميل

شخصي سازي و محاوره اي بودن متن ميتواند تاثير بسياري بر روي بازاريابي ايميلي شما بگذارد. راحت ترين راه شخصي سازي ايميل ها، استفاده از نام كوچك كاربران براي شروع متن است. مواردي مانند پيامك هاي تخفيف اسنپ فود كه براي كاربران خود ارسال ميكند.

در اين صورت كاربر ميتواند راحت تر با شما ارتباط برقرار كند و حس صميميتي بين شما و كاربران ايجاد ميشود. شما در صورتي ميتوانيد با  بازاريابي ايميل ماركتينگ به هدف خود نزديك شويد كه بتوانيد ارتباط مداوم با مشتريان خود داشته و آن ها را از ايميل هاي خود خسته نكنيد.

امروزه محتوايي طرفدار بيشتري در بين مخاطبان دارد كه كمتر به صورت رسمي بيان شده باشد. كاربران نميتوانند به خوبي با محتوايي كه به صورت رسمي نوشته شده است ارتباط برقرار كنند. معمولا هم شركت هاي بزرگ كه از سرويس ايميل ماركتينگ استفاده ميكنند، كمتر از زبان رسمي در محتواي ايميل خود استفاده ميكنند.

همان طور كه گفته شد، كاربران اينترنتي كمتر به ايميل هاي تبليغاتي اهميت ميدهيد. از همين جهت ما به شما پيشنهاد ميدهيم كه در كنار ايميل هاي تبليغاتي خود از محتوايي كه ميتواند در زندگي روزمره براي كاربران مفيد باشد، استفاده كنيد. اين محتوا ميتواند شامل اخبار، نقد بررسي كالا ها، مقايسه كالا ها و … باشد.

تبديل ليست ايميل به مشتري بر اساس اصول ايميل ماركتينگ

بعد از در نظر گرفتن نكات فوق، حالا بايد يك CTA تاثير گذار براي خود پياده سازي كنيد. مواردي مانند قرار دادن شماره همراه و آدرس سايت در پايان محتوا، نوشتن جملاتي كه در كاربر انگيزه خريد و استفاده از خدمات شما را ايجاد كند. اين ميتواند شما را به كسب درآمد از طريق ايميل ماركتينگ نزديك كند. البته Call-To-Action بايد به صورت اصولي بدون تخريب كردن رقبا صورت بگيرد.

CTA بايد به صورت مختصر و مفيد هدفتان و نوع دسترسي به شما را مشخص كند. سعي كنيد بدون توضيح اضافي، تعيين كنيد كه دقيقا هدف شما چيست و چه چيزي از آن ها مي خواهيد.

– ايجاد قالب ايميل كاربردي  و كاربرپسند

يكي از مواردي كه امروزه رشد بسياري داشته، قالب ايميل است. اكثر كاربران ايميل شما را از طريق تلفن همراه مشاهده ميكنند. پس بايد سعي كنيد از الگويي استفاده كنيد كه در تمام دستگاه و سيستم عامل ها قابل استفاده باشد. در سرويس ايميل ماركتينگ اين مورد از اهميت خاصي برخوردار است.

– عدم بمباران كاربران با ارسال ايميل

نكته ديگر در تبديل كاربر به مشتري اين است كه نبايد آن ها را كلافه كنيد. يكي از مواردي كه كاربران را كلافه ميكند، بمباران ايميل ها از سمت شماست. بهتر است براي ارسال ايميل به مشتريان خود زمان بندي كنيد. به عنوان مثال سعي كنيد ايميل خود را براي كارمندان در ساعات عصر ارسال كنيد. آن ها در اين زمان فرصت بيشتري براي مطالعه دارند.

در مجموع راه هاي زيادي براي كسب درآمد از طريق ايميل ماركتينگ وجود دارد. ما سعي كرديم نكاتي را كه ممكن است در حوزه سرويس ايميل ماركتينگ كاربردي برايتان بيان كنيم. شما ميتوانيد با آموزش هاي ايميل ماركتينگ در نيوسئو راه پيشرفت و ترقي را بپيماييد. تجربه ثابت كرده است كه اين نوع بازاريابي كه به سرويس ايميل ماركتينگ معروف است بازدهي بسيار داشته است. ما اميدواريم كه توانسته باشيم شما را يك گام به موفقيت در اين حوزه نزديك كنيم.

منبع: نيو سئو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.