سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

10 سال ديجيتال ماركتينگ در 1 روز

آموزش هاي ديجيتال ماركتينگ

10 سال ديجيتال ماركتينگ در 1 روز

۶۱ بازديد

فناوري خودمختاردر راه خانه ، اتوبوس شما در كارهاي جاده گير مي كند (بله ، آنها هنوز هم در همه جا هستند) ، بنابراين شما هر رهبري مسافر ديگر را دنبال مي كنيد و براي گذر زمان به تلفن هوشمند خود مي رويد.
شما Google را آتش مي كنيد و در بسياري از سؤالات جستجوي شروع به مشت زدن مي كنيد (به هر حال 10 سال است كه از تماس خارج شده ايد) و متوجه مي شويد كه نتايج بسيار نزديك به آنچه در واقع به دنبال آن هستيد ، مي شوند. به اين دليل است كه نتايج جستجو (SERPS) طي يك دهه گذشته به طرز چشمگيري تغيير كرده است.


فناوري خودمختاردر راه خانه ، اتوبوس شما در كارهاي جاده گير مي كند (بله ، آنها هنوز هم در همه جا هستند) ، بنابراين شما هر رهبري مسافر ديگر را دنبال مي كنيد و براي گذر زمان به تلفن هوشمند خود مي رويد.


شما Google را آتش مي كنيد و در بسياري از سؤالات جستجوي شروع به مشت زدن مي كنيد (به هر حال 10 سال است كه از تماس خارج شده ايد) و متوجه مي شويد كه نتايج بسيار نزديك به آنچه در واقع به دنبال آن هستيد ، مي شوند. به اين دليل است كه نتايج جستجو (SERPS) طي يك دهه گذشته به طرز چشمگيري تغيير كرده است.


نتايجي كه مي بينيد بسيار بيشتر و مبتني بر متن جستجوي شما هستند ، نه اينكه بتوانيد محتوا را بر اساس اصطلاحات دقيق كليدي كه در موتور مشت كرده ايد ، محكم ببنديد. بله ، بهينه سازي موتور جستجو (SEO) به طرز چشمگيري تغيير كرده است - و جستجوي معنايي يكي از نيروهاي محرك است.
با جستجوي فناوري مستقل ، جستجوي معنايي مبتني بر ارائه نتايجي است كه ظريف تر و در نتيجه براي كاربر سفارشي مي شوند. يادگيري ماشين (ML) براي كمك به درك كاربر در سطح عميق تر استفاده مي شود. و به دليل اين پيشرفت ، بازاريابان جستجو بايد بر اساس درك اين كه چرا كسي به جاي صرفاً توليد محتواي آبكي بر اساس يك اصطلاح كليدي به تنهايي توليد مي شود ، فعاليتهاي معناداري ايجاد كنند. انقلاب محتوا Viva.
اين روزها بسياري از مفاهيم خودمختار مورد استفاده قرار مي گيرند - و هوش مصنوعي از چندين روش جالب بازاريابي ديجيتال را تغيير مي دهد.
قبل از اينكه از اتوبوس سرانجام پرش كنيد ، متوجه مي شويد كه در مورد صندلي جانبي خوبي كه خريداري كرده ايد ، سؤال بزرگي داريد ، بنابراين مي توانيد سريع روي يك چت زنده از طريق تلفن خود قدم بزنيد. در چند لحظه پرس و جو شما به لطف تعويض سريع با يك نماينده خدمات مشتري مفيد به نام آنا حل مي شود او در واقع يك chatbot است - يك ربات قدرتمند AI كه توانايي مكالمه و انجام طيف وسيعي از اقدامات اساسي را كاملاً خودمختار دارد.
حدس بزن چي شده؟ Chatbots اكنون عادي است. در حقيقت ، 90٪ مشاغل امروز نرخ حل و فصل شكايات سريع با چت بابات را تأييد مي كنند.


دستور صوتيسرانجام ، شما خانه هستيد و كليد شما كار كرده است! شما هنوز همان فرش و همان كاغذ ديواري را به دست آورده ايد و وقتي وارد سالن خود مي شويد ، نه شگفت آور ، شما هنوز هم هم اتاقي هاي مشابه خود را داريد - و به نوعي ، آنها از شما انتظار داشتند (حالا پيچ و تاب علمي وجود دارد).
همبازي شما ، باب ، پس از يك دور در آغوش كشيدن و توضيحات سريع ، مي گويد كه او مي خواهد از سال 2019 آهنگي را براي شما پخش كند؛ او روي سيگار برقي خاموش است ، كه عجيب است شما او را مي شنويد كه مي گويد ، "الكسا ، بازي Old Town Road" را انجام دهيد و با كمال تعجب ، يك دستگاه كوچك دايره اي در گوشه اتاق شروع به پخش كردن ضربه بي صدا مي كند.
در غياب شما ، دستگاه هاي فن آوري صوتي در بسياري از خانه هاي مصرف كننده در سراسر جهان به يك مكان ثابت تبديل شده اند. در حقيقت ، تا سال 2022 ، پيش بيني مي شود هشت ميليون دستگاه فعال صدا فناوري وجود داشته باشد.
از پخش موسيقي گرفته تا خريد ، كنترل دستگاه ها در خانه و غيره ، ماهيت بصري فناوري صدا در سالهاي اخير بسيار محبوب بوده است و ميزبان فرصت هاي تازه اي را براي بازارياب هاي ديجيتال به دنبال ارتباط با مخاطب گسترده تري در اختيار شما قرار مي دهد.
فناوري صوتي رو به افزايش است و در سال 2020 ، مطمئناً كانالي است كه ارزش آن را در عمق بيشتري كاوش مي كند. خصوصاً با توجه به اين واقعيت كه تا پايان سال 2020 ، 30٪ از كل جستجوها بدون صفحه نمايش انجام مي شود.

آنچه اكنون ثابت شد فقط يك بار تصور مي شد"ويليام بليكبه ناشناساين يك روز پرتحرك بوده است (معلوم مي شود كه شما به عنوان بخشي از يك آزمايش اجتماعي و پزشكي ، داوطلب شده ايد به مدت يك دهه منجمد شويد و حالا يك ميليونر هستيد ، هري!) و مشخص است كه بازاريابي ديجيتال تحول يافته است در فضاي كوتاه 10 ساله به سرعت شما نمي توانيد به طور كامل حواس خود را به هر آنچه تغيير كرده است بكشيد ، اما همانطور كه آهنگ آن فيلم قديمي مي گويد ، "Let It Go".
پيش بيني دقيقاً چه اتفاقي مي افتد در دهه آينده غيرممكن است ، اما با نگه داشتن انگشت خود بر روي پالس ، مي توانيد بارها و بارها تكامل پيدا كنيد ، بار ديگر بر روي تاج موج هميشه پر تكرار تكنولوژيكي سوار شويد. اينجا به سال 2020 است ... و خود را 10 سال جوانتر مي يابيد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.